Lekcja wychowawcza

Zajęcia z wychowawcą - klasa 7c - 2.06.20r.
Dzień dobry.

Z okazji Dnia Dziecka zabieram Was dziś na wirtualny spacer po Muzeum Dobranocek:-))
Czasami warto cofnąć się w czasie i obudzić w sobie uśpione dziecko. Wszak przecież każdy z nas jest małym lub dużym dzieckiem.

W sentymentalną i jednocześnie wirtualną podróż po świecie dobranocek zabierze Was jedyne w Polsce Muzeum Dobranocek. Mural z taśmami filmowymi, przedstawiającymi postaci z kultowych dobranocek, już na samym wejściu zapowiada doborowe towarzystwo Reksia, Smerfów, Wilka i Zająca, Bolka i Lolka oraz Koziołka Matołka. Wewnątrz zobaczycie piękne plakaty z filmów pełnometrażowych o Muminkach i przedstawiające Misia Colargola oraz mnóstwo figurek bajkowych postaci, książeczek dla dzieci i przedmiotów codziennego użytku.

Materiał pochodzi ze strony https://www.dzieciochatki.pl/wakacje-z-dziecmi/wirtualne-muzeum-zwiedzanie-z-dziecmi


Zapraszam:
http://muzeumdobranocek.spacerywirtualne.pl/



Życzę udanej zabawy 😊
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia z wychowawcą klasa 7c -26.05.20r.
Dzień dobry.

Dziś wielkie święto - Dzień Mamy

Zadanie na dziś: każdy z Was zrobi coś miłego dla swojej Mamy, uśmiechnie się do niej i da całusa.

A dla rozwoju intelektu trochę ciekawostek do poczytania:

Historia


Święto mam obchodzono już w Starożytnej Grecji i Rzymie, gdyż kult matek – opiekunek, bogiń i symboli płodności był tam silnie praktykowany. Dzień matki zwano Hilariami i również obchodzono w maju, z tym, że trwało 3 dni. W czasach nowożytnych zwyczaju nie kultywowano aż do XVI wieku, kiedy to powrócił w Anglii i Szkocji. W każdą czwartą niedzielę Wielkiego Postu obchodzono matczyną niedzielę. Z tej okazji odwiedzano dom rodzinny, aby obdarować mamę upominkiem i kwiatami. Dziewczęta obowiązkowo przygotowywały „matczyne ciasto”, które spożywano podczas wspólnego posiłku. W Stanach Zjednoczonych zwyczaj pojawił się za sprawą Ann Marie Jarwis, która zorganizowała kampanię zakończoną ustanowieniem tego dnia przez amerykański kongres. Obchody wyznaczono na drugą niedzielę maja.

Dzień Matki w Polsce


W Polsce pierwszy raz obchodzono Dzień Matki w 1914 roku w Krakowie i już wtedy był to 26. maja. Święto Matki każdy spędza na swój sposób. Szkoły Podstawowe organizują z tej okazji spotkania, konkursy czy specjalne akademie dla mam uczniów. A już w domu… często jest to przygotowanie czegoś co mama lubi najbardziej. Przygotowanie czegoś własnoręcznie jest zawsze najbardziej cenne dla obdarowanej. Coraz powszechniejsze są też wspólne wyjazdy tego dnia. W ten sposób można odwdzięczyć się mamom za trud wychowania już w dorosłym życiu. Pamiętajmy jednak, że najważniejsza dla mam będzie nasza obecność i chwile spędzone na rozmowie. Radzimy tego dnia wyłączyć telefon komórkowy i spędzić trochę czasu razem. Dla skłóconych rodzin to dobra okazja do pojednania .

Dzień Matki na świecie


Z największą pompą obchodzi się Dzień Matki w Tajlandii. Przygotowania trwają kilka tygodni. Ma to związek z uczczeniem Królowej Sirikit. Domy dekorowane są kwiatami i światełkami, wywiesza się też flagi. W dzień święta odbywa się wielka procesja pod Pałac, gdzie tłum śpiewa pieśń "Matka Królestwa". W tym dniu oddaje się też hołd własnym mamom ofiarując im kwiaty jaśminu. We Francji mamy otrzymują wina, czekoladki i oczywiście francuskie sery. Zamiast kwiatów – własnoręcznie przygotowane ciasto. W Kanadzie po świętach Wielkanocy i Bożego Narodzenia to najważniejsze święto hucznie obchodzone przez mieszkańców. Ten dzień przeznaczony jest tylko dla mam i nie wystarczą telefoniczne życzenia. Prezenty, wspólne wyjście i kolacja to standardowy rytuał. W Meksyku rodzicielkom wręcza się bardzo kosztowne prezenty. Pieniądze na nie często trzeba zbierać dużo wcześniej.


http://glamki.se.pl/relaks/w-wolnej-chwili/dzien-matki-historia-i-zwyczaje-na-swiecie,58_5502.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia z wychowawcą - klasa 7c - 19.05.20r.
Dzień dobry.

Temat:  Dostrzegamy walory przyrody i turystyki Świnoujścia.


Świnoujście od lat pozostaje nadbałtyckim hitem z wyróżnianą Błękitną Flagą piękną plażą i okalającymi ją wyjątkowo ciepłymi wodami Morza Bałtyckiego. W najszerszym miejscu ma ona nawet 130 metrów, jest więc najrozleglejsza na całym polskim wybrzeżu. W najbardziej wysuniętym na zachód mieście nadbałtyckim dzień jest latem o godzinę dłuższy niż w Polsce południowej.

Świnoujście – historia uzdrowiska

Klimatyczne walory Świnoujścia jako uzdrowiska doceniono w 1826 roku i rozpoczęto tu budowę pierwszego domu zdrojowego. Powstał także park projektu dyrektora berlińskich ogrodów królewskich, promenada, teatr oraz stadion z organizowanymi międzynarodowymi wyścigami konnymi. Świnoujście połączono koleją ze stolicą Niemiec i specjalnie dla odwiedzających miasto turystów otwarto lotnisko. W 1934 roku niemiecka rada miejska nadała honorowe obywatelstwo Adolfowi Hitlerowi. W 1947 roku podobne zaszczyty spłynęły na Bieruta i Gomułkę.


Świnoujście – atrakcje

Będąc w Świnoujściu, należy przejść się dziewiętnastowiecznym Parkiem Zdrojowym, pomiędzy promenadą a śródmieściem z ciekawym układem urbanistycznym, zobaczyć zabytkowe budowle portowe, kapitanat, dawną stocznię, dom szachulcowy, schron oraz piękne kościoły. Co warto zobaczyć w Świnoujściu?
  • Latarnię morską, zwaną Królową jasności, najwyższą w Polsce (68 metrów) i najwyższą ceglaną latarnię na świecie, działającą od 1857 roku. Wykonano ją z cegły klinkierowej i osadzono na palach. Ruchome wydmy nie były w stanie przekrzywić jej ani przesunąć.
  • Wiatrak Stawa Młyny, symbol miasta i znak nawigacyjny, gdzie marynarze przybywali zażywać okładów z prozdrowotnego błota (według legendy odmłodziły jednego z rybaków). W pobliżu zobaczymy Falochron Zachodni.
  • Promenadę (z darmowym bezprzewodowym internetem!), dwunastokilometrową, od dzielnicy uzdrowiskowej Świnoujścia aż do granicy z Niemcami. Jest tu ścieżka rowerowa do uzdrowisk u naszych zachodnich sąsiadów. Długi deptak to miejsce spacerów, z eleganckimi sklepami, restauracjami, kawiarniami, kasynem, fontanną czy muszlą koncertową.
  • Fontannę z 2015 roku, która upamiętnia 250-lecie nadania Świnoujściu praw miejskich. Stalowa kula o średnicy dwóch metrów jest podświetlana i zatopiona częściowo w wodzie, a burty wykonano z granitu.
  • Basen U-bootów na wyspie Karsibór, służący obecnie jedynie wędkarzom.
  • Oceanarium, w którym zobaczyć można takich przedstawicieli podwodnego świata, jak rekiny, piranie, mureny, płaszczki, rozgwiazdy, skrzydlice, nadymki, arwany czy ukwiały (czynne codziennie od 10 do 17).
  • Podziemne Miasto, Muzea Obrony Wybrzeża w Forcie Gerharda, Rybołówstwa Morskiego (dawny ratusz) lub Historii Twierdzy Świnoujście.

Świnoujście – plaże

Ewenementem plaży w Świnoujściu jest wyjątkowo ciepłe Morze Bałtyckie. Latem prądy podnoszą temperaturę wody nawet do 25-26°C. W połączeniu z dość unikalną fauną i florą, położeniem miasta na 44 wyspach (największe to zamieszkane WolinUznam i Karsibór) oraz czystą i bezpieczna plażą czyni to Świnoujście najatrakcyjniejszą letnią stolicą Polski. Piaszczysty pas corocznie poszerza się dzięki cofaniu się morskich wód, a kąpielisko jest dość płytkie.
Plażę okalają lasy sosnowe i bukowe, wydmy, a niedaleko znajduje się rezerwat ptaków z kormoranami. Jest tu sporo pomników przyrody i drzew pomnikowych, głównie cisów, dębów, lip, platanów, wiązów, sosen, jodeł. W Świnoujściu i okolicach znajdziemy liczne trasy rowerowe oraz kajakowe.
Tutejsza plaża przez wiele lat z rzędu otrzymywała prestiżowy tytuł obiektu z Błękitną Flagą. W praktyce oznacza to, że woda spełnia naprawdę najwyższe kryteria jakości, kąpielisko jest czyste i strzeżone, nie wolno wprowadzać na plażę zwierząt czy wjeżdżać pojazdami, prowadzone są również szerokie działania edukacyjne. Teren jest dodatkowo dobrze oznaczony, z toaletami, także dla osób niepełnosprawnych, śmietnikami nawet na surowce wtórne, źródłem wody pitnej i środkami pierwszej pomocy.

Świnoujście – prom


W mieście odbywa się najsłynniejsza w Polsce przeprawa promowa. Świnoujście to bowiem miejsce, które umożliwia wypłynięcie w morze ze Szczecina, głównie do Szwecji (Ystad i Trelleborg), ale i do innych skandynawskich krajów. W porcie cumują ogromne statki, jachty (w marinie jest 300 miejsc), a przy specjalnym pomoście skutery wodne. Ze Świnoujścia można udać się w rejs jednym ze statków białej floty, popływać po Morzu Bałtyckim, udać się do niemieckich letnisk, wypróbować możliwości katamaranu na trasie na niemiecką wyspę Rugię czy wodolotu do Szczecina.
Zadanie: Stwórz listę Top 10 najciekawszych miejsc w Świnoujściu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia z wychowawcą klasa 7c- 12.05.20r.
Dzień dobry.

Dziś odejdziemy trochę od tematyki motywującej Was od działania.

Chciałabym zmotywować Was do innej aktywności - podczas najbliższego spaceru sfotografujcie miejsce, które zrobiło na Was duże wrażenie lub zrobiliście zdjęcie tego miejsca z jakiegoś innego powodu.

Temat: Nasze miasto i okolice.

Czekam na zdjęcia wraz z ich opisem (co to za miejsce i dlaczego akurat ono znalazło się na fotografii) - macie czas do niedzieli:-)
Ruszajcie na podbój Świnoujścia. Oczywiście nie zapominajcie o względach bezpieczeństwa.

Miłej zabawy i niezapomnianych wrażeń.

Jako ciekawostka - rzut na historię Świnoujścia (więcej zdjęć możecie obejrzeć w google grafika)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia z wychowawcą klasa 7c -5.05.20r.
Dzień dobry.

Temat na dziś: Czy mam motywację - tworzenie hierarchii ważności celów.




Obejrzyjcie filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=1-dZQLE4Dvg

Na kartce  spisz swój plan - pamiętajcie, że cel musi być konkretny, możliwy do zrealizowania. Skup się na 2 - max 3 celach (może być jeden).

Odpowiedz pisemnie na pytania:

1. Co chcę osiągnąć?
....................................
2. Do kiedy chcę to osiągnąć?
......................................
3. Kiedy to będę robił?
.....................................
4. Gdzie będę to robił?
.....................................
5. Z czego zrezygnuję, by osiągnąć cel?
....................................

Na drugiej kartce opisz osobę, którą się staniesz po zrealizowaniu osiągniętego celu - czytaj tę kartkę kilka razy dziennie.

Życzę samozaparcia w realizacji celów. Powodzenia!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia z wychowawcą klasa 7c - 28.04.20r.
Dzień dobry.

Zagadnienie na dziś: Czy myślisz i działasz pozytywnie?

Jedne myśli mają większą lepkość niż drugie. Do tych lepkich zaliczają się myśli negatywne. Łatwo je wyłapujemy, szybko zwracamy na nie uwagę i bez wysiłku fiksujemy się na nich. 
Chociaż… natura naturą, ale Ty swoje trzy grosze też dorzucasz.
A że Twój umysł to pojętny uczeń, szybko załapał, że jak przykleisz się do jakiejś myśli, trudno Cię z niej wybić. Czyli jeśli coś przyjdzie Ci do głowy, Ty weźmiesz to za fakt, a on po chwili stanie się prawdą.
„Jestem brzydki.” – pstryk! – przybyło Ci kilogramów.
„Nic mi nie wychodzi.” – pstryk! – dyplomy zniknęły.
Myśli szybko zaczęły u Ciebie oznaczać to samo co fakty.
Rzeczywiste. Niepodważalne. Jednoznaczne.
A za myślami przyszły emocje – zaczął się stres, zamartwienia, przeżywanie, analizowanie.

Co z tym począć?
Obejrzyj filmik i postaraj się wdrożyć choć część z zamieszczonych w nim rad w życie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zajęcia z wychowawcą klasa 7c - 21.04.20r.
Dzień dobry.

Dziś porozmawiamy sobie o grupach społecznych.

Najpierw krótki wykładzik😊

Każdy z nas jest członkiem różnych grup, które są istotnym elementem życia społecznego. Grupę definiuje się, jako zespół ludzi, między którymi wytworzyły się pewne więzi i stosunki społeczne. Biorąc pod uwagę kryterium formalności, wyróżnia się grupy formalne i nieformalne. Grupy formalne charakteryzują się sformalizowanymi stosunkami między członkami grupy. W takiej grupie panują bezosobowe, rzeczowe więzi, a jej członkowie są nastawieni na realizację konkretnych celów. Z kolei grupy nieformalne powstają spontanicznie i służą do zaspokajania potrzeb społecznych oraz psychologicznych. Grupy nieformalne rozwijają się niezależnie od grup formalnych – mogą powstawać wewnątrz lub poza nimi.
Każda klasa szkolna na początku jest grupą formalną: 1a, 1b, 1c. Jednak po jakimś czasie spontanicznie przekształca się w grupę nieformalną – grupę znajomych, przyjaciół, którzy mogą dokonać czegoś razem. W grupie nieformalnej dużo łatwiej jest podjąć się wspólnych działań, niż w grupie formalnej, która ma narzucony cel i sposób działania. Oczywiście sukces wszystkich działań zależy od postawy członków danej grupy.
Każda grupa – niezależnie od jej charakteru – jest zbiorem różnych postaw społecznych – tj. trwałych układów przekonań, emocji, uczuć i zachowań poszczególnych członków grupy w odniesieniu do danego obiektu (np. osoby, przedmiotu, idei, itp.).
Wyróżnić możemy cztery podstawowe postawy społeczne: negatywne – antypracownik i biorca, oraz pozytywne – dawca i inwestor.

Postawy społeczne - sprawdź kim jesteś😊

Antypracownik jest zawsze na „nie”, nic mu się nie podoba, nic mu się chce, narzeka na wszystko i wszystkich dookoła, nie angażuje się w pracę grupy. To też uczeń, któremu nic się nie chce, który się nie uczy. Zawsze krytykuje akcje społeczne podejmowane w szkole i w nic się nie włącza.
Biorca robi tylko tyle ile musi, nic ponadto, kieruje się tylko i wyłącznie własnym egoizmem. To uczeń, który uczy się niechętnie. Nauczy się tylko w momencie gdy musi (bo np. grozi mu zagrożenie). Niechętnie bierze udział w akcjach społecznych. Weźmie udział, jeżeli będzie miał w tym jakiś zysk (np. dodatkowa ocena z jakiegoś przedmiotu).
Dawca chętnie pomaga innym, jednak ma świadomość tego, że pracuje dla innych, solidnie wywiązuje się ze wszystkich swoich obowiązków.  To uczeń, który uczy się rzetelnie, tyle ile trzeba, ale nie wybija się by innym pomagać. Notatki pożyczy, jeżeli się go o to poprosi.
Inwestor – najwięcej daje z siebie, jest chodzącą reklamą swojej grupy i celów jakie jej przyświecają, Jest to osoba najaktywniejsza, chętnie angażująca się w działania. To uczeń, który jest chętny do pomocy i jest optymistą jeżeli chodzi o różne akcje społeczne.
Materiał pochodzi ze strony www.cdw.edu.pl

Jak pewnie się domyślacie, najłatwiej w szkole (i w ogóle w życiu) mają ci, którzy zakwalifikowali się jako inwestorzy. Są to liderzy grup w znacznym stopniu formalnych i nieformalnych. Często nieświadomie wywierają wpływ na innych. Są pewni siebie i jest im łatwiej. Nawet jak jakieś zadanie jest dla nich trudne, nie dają tego po sobie poznać.
Mam dla Was dobrą wiadomość - pewność siebie możemy w znacznym stopniu wypracować lub nauczyć się dobrze udawać😈.

Obejrzyjcie  filmik, który zawiera wiele cennych i łatwych do zastosowania wskazówek. Wykorzystajcie ten czas siedzenia w domu na wyćwiczenie tych umiejętności.

https://www.youtube.com/watch?v=pwbjo2OlPmQ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekcja wychowawcza klasa 7c - 7.04.20r.
Dzień dobry.

Współczesne media - wyrobienie krytycznego spojrzenia na programy telewizyjne, komputerowe i     Internet.

W obecnej sytuacji korzystanie ze współczesnych mediów jest nie tylko przyjemnością, ale przede wszystkim koniecznością - a wręcz obowiązkiem.

Każdy z nas w znacznym stopniu musiał zaprzyjaźnić się z komputerem, a i umiejętności niektórych z nas się zwiększyły.

Komputer, Internet - to dziś podstawowe źródło kontaktu ze światem. Musimy jednak pamiętać żebyśmy z niego korzystali rozsądnie.
Internet jest źródłem wielu cennych wiadomości i ciekawostek, ale jest to także gigantyczny zbiór rozmaitości, które nierzadko są niewiele warte lub wręcz kłamliwe.

PAMIĘTAJCIE:
 1.Zanim cokolwiek wykorzystacie z internetu, sprawdźcie informacje na kilu stronach.
2. Nie kopiujcie wszystkiego na zasadzie "Kopiuj - wklej" - to plagiat ( jeśli wykorzystujecie fragmenty - to zawsze podawajcie źródło).

A teraz coś na rozluźnienie atmosfery. Minął już praktycznie miesiąc, kiedy się nie widzieliśmy. Czy stęskniliście się trochę za szkołą. Żeby sobie odświeżyć pamięć, posłuchajcie;

https://www.youtube.com/watch?v=PyXgR8iL0uI

Napiszcie mi, ile z tych tekstów wydaje Wam się znajomych.


Ja osobiście się za tym trochę stęskniłam:

https://www.youtube.com/watch?v=NW3F92ty3YY
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekcja wychowawcza klasa 7c - 31.03.20r.
Dzień dobry.

Dziś nasza kolejna wspólna videokonferencja. Bardzo się cieszę, że choć tak mogę się z Wami kontaktować.

Ostatnio mieliście się zastanowić, jakie Wasze cechy charakteru pozytywnie a jakie negatywnie wpływają na osiągnięcie wyznaczonego sobie celu.
Proponuję zabawę (jak każdą tego typu rozrywkę - wyniki traktujcie z lekkim przymrużeniem oka).

https://www.youtube.com/watch?v=KMPXHNp3B9Q

Ja powiem, że mój wynik w dużym stopniu odzwierciedla mój charakter, choć część cech się nie zgadza. Ciekawa jestem czy zgadniecie, w którym przedziale byłam? -
Jak macie ochotę, to piszcie swoje typy na mój adres. Taki minikonkurs:-)




Wiem, że dla niektórych z Was tak długie siedzenie przed komputerem nie jest problemem, a nawet jest to dla Was na rękę :-)). Uwierzcie jednak, że nie jest to zbyt korzystne dla Waszego zdrowia. Postarajcie się zatem zaplanować rozsądnie czas swojej pracy. pamiętajcie, żeby robić przerwy.
Przy tak długim siedzeniu przed komputerem nie bez znaczenia jest również Wasza pozycja, w związku z czym w miarę możliwości postarajcie zapewnić sobie przytulne, ale i wygodne miejsce pracy.

Pozdrawiam Was serdecznie.


zdrowy kręgosłup
---------------------------------------------------------------------------------
Nowe zasady zdalnego nauczania
Szanowni Państwo.

Od 25.03. 20r. (środa) zaczynają obowiązywać nowe zasady dotyczące zdalnego nauczania. Cały regulamin został zamieszczony na platformie edukacyjnej, więc zachęcam do zapoznania się z nim.

Oto najważniejsze dla nas wszystkich zmiany:
-wszelkie prace muszą być wysyłane przez skrzynkę szkolną (czyli z domeną pracowniasp1.pl),
-zaczynamy się uczyć nowego materiału zgodnie z podstawą programową,
- możecie być już normalnie oceniani,
-zadawane zadania są obowiązkowe, z tym że na ich wysłanie do nauczyciela macie więcej niż jeden dzień (ze względu na to, ze każdy może mieć różną możliwość dostępu do komputera),
-obecność na zajęciach jest obowiązkowa (zgodnie z planem lekcji) - swoją obecność na zajęciach zaznaczamy wpisując komentarz pod konkretnym postem z danego dnia (np. Kamilla Jelonek - jestem)Ważne! - podpisujcie się imiennie pod komentarzami, bo póki co są one anonimowe i bez podpisu nie da się zweryfikować obecności).
-frekwencja każdego dnia będzie wpisywana w e-dzienniku około godziny 18:30, także do tej godziny wszyscy powinni już zakończyć odwiedziny na poszczególnych blogach,-
-nieobecności na danych blogach w danym dniu odnotowywane będą w e-dzienniku jako nieobecność na danej lekcji,
-wszelkie nieobecności muszą być usprawiedliwiane tak jak do tej pory przez e-dziennik,
-spotkania z nauczycielami na żywo będą wcześniej ustalane z klasą i póki co nie będą to wszystkie lekcje.

W razie pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lekcja wychowawcza klasa 7c - 24.03.20r.
Dzień dobry.

Dziś nasz wspólny debiut. Zapraszam dziś o godzinie 12 na video spotkanie. Godzinę przed postaram się wysłać do wszystkich z Was zaproszenie i o godzinie 12 proszę, abyście dołączyli.

Mam nadzieję, że wszystko się uda i zobaczymy się.

Ciekawa jestem Waszych spostrzeżeń na temat zaistniałej sytuacji.

Pozdrawiam i mam nadzieję że do zobaczenia.

Refleksje po spotkaniu.

Kochani, nie wiem co to za cuda się zadziały. Wszyscy z Was otrzymali ode mnie w tym samym czasie zaproszenie i hasło do spotkania. W konsekwencji część z Was uczestniczyła ze mną w spotkaniu a część z Was była na zupełnie innej platformie.
Kontaktowałam się już w tej sprawie z Dyrekcją i mam nadzieję, że w czwartek już wszystko odbędzie się bez niespodzianek.

Załączam jednolitą instrukcję, jak dołączyć do spotkania.

Uczestnikami rady możemy być przy pomocy komputera lub telefonu (aplikacja Meet i Hangoust Chat).
Jak być uczestnikiem rady przy pomocy komputera.
1.Logujemy się na swoje konto szkolne .
2.Wchodzimy na stronę edu.pracowniasp1.pl i klikamy Narzędzia OnLine .
3. Wchodzimy na usługę Meet - videokonferencja i klikamy.
4. Otwiera się strona spotkania.
5. Klikamy Rozpocznij spotkanie lub dołącz do spotkania.
6.Wpisujemy nazwę spotkania (nazwa spotkania podana 1 godzinę przed "lekcją"). Wysłane do wszystkich będzie zaproszenie na pocztę.
7. Wciskamy przycisk Dalej.
8. Mikrofon zostawiamy włączony (s-1). Kamerę wyłączamy (s-2) i naciskamy Dołącz.

9. Cieszymy się udziałem w radzie :).



Mam nadzieję, że do zobaczenia.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lekcja wychowawcza 7c - 17.03.2020r.

Słoneczka!

Ostatnio próbowaliście wskazać swoje mocne i słabe strony. Jak pamiętacie, nie wszyscy poradzili sobie z tym zadaniem. Obejrzyjcie zatem filmik. Może dzięki niemu odkryjesz w sobie duszę baba-jagi a może supermana:-).
https://www.youtube.com/watch?v=wKdGMIivbm8

Niech ten czas spędzony z samym sobą, stanie się dobrym pretekstem do autorefleksji.
Spróbujcie dokonać samooceny, a zaproponowany przeze mnie filmik z pewnością ułatwi Wam to zadanie.
https://www.youtube.com/watch?v=4gp_EQ7F_bo

Życzę wielu budujących  przemyśleń.

Pozdrawiam, miłego dnia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 20.04.20r.

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 27.05.20r.

Logopedia - rozkład materiału