Logopedia dla Rodziców - 11.05.20r.

Szanowni Państwo.

Na początku dziękuję Wam wszystkim, Którzy czytacie ten post. Nawet jeśli jest on pierwszym ode mnie postem, po który sięgnęliście - ufam, że nie będzie ostatnim.

Niestety, w wyniku panujących warunków nie jest nam dane realizować czynnie projekt "Rodzic u logopedy". Nie poddałam się jednak.

Postanowiłam wyjść do Państwa z kolejną propozycją, która, mam nadzieję, pomoże udzielić odpowiedzi na nurtujące pytania z dziedziny komunikacji językowej.

Raz w tygodniu będę prezentowała ciekawe i ważne materiały, których treść uznam za ważną lub ciekawą do zapoznania się. Jeśli będziecie chcieli Państwo, abym umieściła informacje na konkretny temat - bardzo proszę - dajcie mi znać.

Bez Państwa wsparcia i wspólnej pracy z dzieckiem efekty byłyby o wiele mniej spektakularne.

Życzę powodzenia i milej lektur:

 Jak motywować dziecko do prawidłowego utrwalania prawidłowej wymowy w domy?



Link do strony:

https://www.logopediapraktyczna.pl/download/plakat_Jak_motywowac.pdf

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 20.04.20r.

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 27.05.20r.

Logopedia - rozkład materiału