Lekcja wychowawcza klasa 7c - 31.03.20r.

Dzień dobry.

Dziś nasza kolejna wspólna videokonferencja. Bardzo się cieszę, że choć tak mogę się z Wami kontaktować.

Ostatnio mieliście się zastanowić, jakie Wasze cechy charakteru pozytywnie a jakie negatywnie wpływają na osiągnięcie wyznaczonego sobie celu.
Proponuję zabawę (jak każdą tego typu rozrywkę - wyniki traktujcie z lekkim przymrużeniem oka).

https://www.youtube.com/watch?v=KMPXHNp3B9Q

Ja powiem, że mój wynik w dużym stopniu odzwierciedla mój charakter, choć część cech się nie zgadza. Ciekawa jestem czy zgadniecie, w którym przedziale byłam? -
Jak macie ochotę, to piszcie swoje typy na mój adres. Taki minikonkurs:-)




Wiem, że dla niektórych z Was tak długie siedzenie przed komputerem nie jest problemem, a nawet jest to dla Was na rękę :-)). Uwierzcie jednak, że nie jest to zbyt korzystne dla Waszego zdrowia. Postarajcie się zatem zaplanować rozsądnie czas swojej pracy. pamiętajcie, żeby robić przerwy.
Przy tak długim siedzeniu przed komputerem nie bez znaczenia jest również Wasza pozycja, w związku z czym w miarę możliwości postarajcie zapewnić sobie przytulne, ale i wygodne miejsce pracy.

Pozdrawiam Was serdecznie.

zdrowy kręgosłup

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 20.04.20r.

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 27.05.20r.

Logopedia - rozkład materiału