Lekcja wychowawcza klasa 7c - 24.03.20r.

Refleksje po spotkaniu.

Kochani, nie wiem co to za cuda się zadziały. Wszyscy z Was otrzymali ode mnie w tym samym czasie zaproszenie i hasło do spotkania. W konsekwencji część z Was uczestniczyła ze mną w spotkaniu a część z Was była na zupełnie innej platformie.
Kontaktowałam się już w tej sprawie z Dyrekcją i mam nadzieję, że w czwartek już wszystko odbędzie się bez niespodzianek.

Załączam jednolitą instrukcję, jak dołączyć do spotkania.

Uczestnikami rady możemy być przy pomocy komputera lub telefonu (aplikacja Meet i Hangoust Chat).
Jak być uczestnikiem rady przy pomocy komputera.
1.Logujemy się na swoje konto szkolne .
2.Wchodzimy na stronę edu.pracowniasp1.pl i klikamy Narzędzia OnLine .
3. Wchodzimy na usługę Meet - videokonferencja i klikamy.
4. Otwiera się strona spotkania.
5. Klikamy Rozpocznij spotkanie lub dołącz do spotkania.
6.Wpisujemy nazwę spotkania (nazwa spotkania podana 1 godzinę przed "lekcją"). Wysłane do wszystkich będzie zaproszenie na pocztę.
7. Wciskamy przycisk Dalej.
8. Mikrofon zostawiamy włączony (s-1). Kamerę wyłączamy (s-2) i naciskamy Dołącz.

9. Cieszymy się udziałem w radzie :).

Mam nadzieję, że do zobaczenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 20.04.20r.

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 27.05.20r.

Logopedia - rozkład materiału