Ćwiczenia logopedyczne - 17.03.2020r.

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie.

Mam nadzieję, że dobrze bawiliście się wykonując zaproponowane przeze mnie zadania.

W jednym z poprzednich postów zamieściłam adres i przykłady ćwiczeń na cały tydzień, więc gorąco zachęcam do korzystania z zamieszczonych tam zadań.

Przede wszystkim przypominam o fantastycznej stronie mimowa.pl. Jeśli Wasi rodzice wydrukują Wam zadania w formacie pdf, to zachęcam do wklejenia ich do zeszytu z logopedii.

Postaram się nagrodzić moich pracusiów:-))

A oto zadanie na dziś:
Pamiętacie bańkowego stworka, którego robiliśmy na zajęciach? Pokażcie go Waszym bliskim.
Oto przepis:
Do kubeczka wlejcie odrobinę wody, dodajcie kilka kropli płynu do naczyń lub płynu do baniek i za pomocą słomki dmuchajcie. Pamiętajcie, że powietrze bierzemy nosem.. Starajcie się, aby Wasz wydech był jak najdłuższy.
Bawcie się dobrze.

Zachęcam do zadawania pytań. Mój adres:kamilla.jel@pracowniasp1.pl

Zachęcam do dokumentowania swoich działań - róbcie zdjęcia podczas pracy i wysyłajcie na mój adres. 

Bawcie się dobrze, pozdrawiam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 20.04.20r.

Logopedia - ćwiczenia artykulacyjne - 27.05.20r.

Logopedia - rozkład materiału